Vrátenie a reklamácia produktov

Predmet: Reklamácia tovaru – [názov a kód tovaru]

Adresát: Manatrades s. r. o., Sokolovská 178/10, 040 11 Košice – mestská časť Západ
E-mail: najlepsicaj@gmail.com

Vážení,

dňa [doplňte dátum objednávky] som prostredníctvom Vášho e-shopu www.najlepsicaj.sk objednal(a) tovar s názvom [názov tovaru] a číslom objednávky [číslo objednávky]. Tovar som prevzal(a) dňa [dátum prevzatia].

Po prevzatí som zistil(a), že tovar má nasledujúce vady:
[stručný a jasný popis vady – napr. poškodený obal, chýbajúce časti, nefunkčný výrobok, iná príchuť, rozdielna gramáž atď.]

Na základe uvedeného si uplatňujem právo zo zodpovednosti za vady v zmysle § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka a žiadam o:
☐ výmenu tovaru
☐ opravu tovaru
☐ primeranú zľavu z ceny
☐ vrátenie kúpnej ceny

Prosím o vybavenie reklamácie v zákonnej lehote. V prílohe zasielam kópiu faktúry/doklad o kúpe.

Žiadam o vrátenie finančných prostriedkov na tento bankový účet:
IBAN: [vaše číslo účtu]

S pozdravom,
[meno a priezvisko]
[adresa]
[e-mail]
[telefón]
[dátum]
[podpis – ak posielate list]